Thursday 13 March 2014

13 lurah berahi

13 lurah berahi wanita yang perlu diuruti


Sebelum memulakan persetubuhan yang di akhiri dengan persenyawaan, urutan pemanasan perlulah dilakukan terlebih dahulu. Pemanasan ransangan urutan erotis yang penuh ghairah dan dilakukan dengan lemah lembut tetapi menawan. Biasanya tahap pertama urutan lakukan dengan menyentuh lurah berahi di bahagian lengan tangan dengan lembut. Apabila Isteri anda mula memperlihatkan reaksi, anda bolehlah mengalihkannya pula ke lurah lurah berahi bahagian yang lain.
Terdapat 13 titik lurah berahi erotis yang membangkitkan ghairah si isteri ketika bersetubuh yang perlu diuruti.
VAGINA
Lurah berahi utama yang akan menimbulkan puncak kenikmatan dalam hubungan persetubuhan. Perlu juga diketahui bahawa di lurah vagina ini terdapat beberapa titik rangsangan; diantaranya bibir vagina, sekitar daerah vagina dan puncaknya pada klitoris, iaitu ketulan kecil (daging) yang berada di tengah-tengah vagina ukuran sebesar kacang tanah. Daging kecil ini akan menimbulkan kenikmatan yang luar biasa dan amat sangat apabila diuruti.
PANGKAL LENGAN
Lurah berahi pangkal lengan di bahagian dalam lebih sensitif dibandingkan bahagian luar. Urutilah dengan lembut dan lihat reaksinya.
KETIAK
Isteri anda akan seronok jika bahagian lurah berahi ini diuruti. Setelah diuruti pangkal lengan si isteri anda boleh meneruskannya urutan ke bahagian ketiak. Bahagian ketiak sangat sensitif, jangan sampai ianya menggangu suasana, misalnya membuatnya menjadi geli dan bukannya terangsang.
BELAKANG TELINGA
Urutan di bahagian lurah berahi ini harus secara ringan, dan kurangkan tekanan urutan tangan dan lakukan dengan lembut. Bahagian sensitif ini harus diuruti dengan berbagai ransangan urutan.
PIPI DAN BIBIR
Semasa jari jemari telunjuk anda menguruti belakang telinganya, jari yang lain menguruti pipi atau menguruti bibirnya.
PAYUDARA
Urut di lurah yang cukup empuk ini dengan lembut dan ramasan mesra, pasangan anda akan menyukainya. Hampir seluruh bahagian buah dada merupakan lurah yang sensitif. Anda boleh merangsanganya dengan menggunakan tangan dan sebagainya.
PUTING PAYUDARA
Merupakan bahagian payudara yang paling sensitif. Puting susu bila disentuh akan muncul tanda bintik-bintik dan megeras, petanda telah terangsang. Main urutan jari anda dibahagian ini dan pasangan anda akan bergelinjangan. Apalagi jika bahagian ini bukan hanya diuruti dengan jari, maka sensasi yang akan ditimbulkannya akan jadi luar biasa.
PERUT
Seluruh lurah berahi di bahagian perut akan menimbulkan ransangan hebat bila diuruti dengan lembut dan mesra. Apa lagi jika sentuhan bukan hanya dilakukan dengan tangan sahaja malahan dengan mulut.
PUNGGUL
Biarpun ada dibahagian belakang, punggung juga lurah berahi sensitif bila diraba pada titik erotiknya.
PINGGUL
Lurah berahi di daerah ini termasuk daerah puncak kenikmatan. Terdapat beberapa bahagian lurah berahi yang sangat sensitif dan menimbulkan ransangan bila di uruti. Antaranya pinggul bahagian belakang jika diramas akan menjadikan ransangan yang luar biasa.
PANGKAL PEHA
Pangkal peha adalah lurah berahi bahagian pinggul yang mengarah pada puncak kenikmatan. Rangsangan urutan yang lembut di bahagian ini akan menimbulkan reaksi hebat. Jarang sekali wanita boleh bertahan bila sudah diransang di bahagian ini.
PEHA
Rabalah lurah berahi di bahagian ini dengan urutan lembut. Bila muncul bintik-bintik, itu petanda ransangan telah timbul. Rabalah terus dengan mesra dan lembut.

No comments:

Post a Comment