Thursday 13 March 2014

urutan batin seks kucing

Kehebatan urutan batin seks kucing

Kehebatan urutan batin seks kucing
Ramai diantara kita yang sering melihat kucing, malahan memelihara kucing di rumah. Tapi berapa ramaikah dikalangan kita mepelajari kehebatan urutan batin seks kucing.
Kekuatan tubuh badan kucing adalah kerana kelembutan urat sarafnya. Kucing memelihara kelembutan tubuh badannya dengan urutan jilatan. Seringkali kita melihat kucing menjilat tubuh badannya siang dan malam untuk mengurut urat sarafnya. Kenikmatan rasa berahi urutan batin jilatan ini tiada kata seindah bahasa untuk dinyatakan kepada mereka yang belum mengalaminya.
Selain daripada kekuatan pergerakan tenaga zahirnya, kekuatan pergerakan tenaga batin kucing juga boleh di lihat dari gegaran tenaga cakra seksnya menerusi bahagian duburnya ketika kucing bermanja dengan tuannya.
Kekuatan tenaga batin seks kucing terserlah menerusi jeritan batin suaranya ketika biang untuk mengawan. Mereka yang arif tentang ilmu tenaga cakra, tentu sedia maklum suara yang meransang cakra tengkorok akan menjana kekuatan tenaga batin pasangan yang mendengarinya. Biasanya kucing akan menggoda pasnggannya berhari hari lamanya sebelum mengawan.
Ketika mengawan kucing jantan akan menggit bahaging cakra tenaga tengkorok kucing betina untuk meransang tenaga batinnya. Kucing betina yang digigit bahagian cakra tengkoroknya ketika mengawan mengalami nikmat yang amat sangat sehinggakan tidak larat membuka matanya seperti gambar di atas.

No comments:

Post a Comment